frassebrasse

Long time no seen bloggen

Kategori: My life

Hej
Jag är förkyld och seg men jag jobbar ändå. Man måste kämpa sig igenom förkylningen för jag kan inte bara ligga i sängen och dega. Men nu händer inte så mycket efter Chile resan. Jag vill och planerar en typ 1 års resa världen över funderar på att starta resan i London... typ åka dit och stanna där en månad elr nåt. Sen åka vidare till jag vet inte dit vinden tar mig, Men först vill jag tatuera mig eller det kanske vore bra om man gjorde det utomlands :P
 
Jag vill bort från Sverige ASAP.. vill ut och resa vill ut och lära känna awesome nya människor och se underbara platser i världen. Men mest av allt vill jag kunna göra det här för att när jag är gammal så kan jag titta tillbaka till min ungdom och känna ingen ångest över de saker jag inte gjorde eller inte hann göra. 
 
Människor brukar fråga mig efter min 5års plan. Då brukar jag svara att jag vill resa gjorden runt, plugga och skaffa en bra utbildning för att sedan kunna skaffa ett bra jobb och sen ha fötterna på jorden och skaffa barn och sånt. De flesta brukar bli helt förvånade över att jag ens har en plan med mitt liv för det brukar tro att jag inte har det. Att jag är en "frispirit" som kommer gå vilsen i världen men NOWAY jag vet vart jag vill men vet ej hur jag ska ta mig dit.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: