frassebrasse

Ibland går tiden för fort

Kategori: Awesomeness

Hej håller på just nu planera min sommar:) Jag vet att detär rätt så tidigt men vi får "fin" besök från Chile i Juli, så den månaden kommer att spenderas med dem och på jobbet. Vi (mamma och jag) har kollat på husbil och olika ställen vi kan åka till :)
 
Saker som MÅSTE göras innan MAJ:
1 skaffa körkort
2 hyra husbil
3 bestämma resemål
4 spara pengar
 
Kommer inte på mer viktiga saker jag måste göra innan Maj. Juste ta körkort står först för att det är viktigast. MÅSTE ha det till innan jag fyller år. Har kollat på olika körskolor och jag är inne på GoWheele de verkar bra, ska gå dit och kolla på torsdag när jag är ledig. Men tills fredag ska jag ha bokat första lektionen eller ha bokat en intensiv kurs utanför stockholm. men det är nu det gäller att ta körkortet IT´S TIME!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: