frassebrasse

Lägenhets sökande!

Kategori: My life

Idag har jag varit och tittat till lägenheter. Oj vad kär jag blev i 2 stycken! 
 
Den ena var en 3a som hade ett stort sovrum, ett lite mindre, lagom stor kök och liten vardags rum. 
Jag och mamma pratade ifall vi köpte den så skulle vi ta sönder väggen till det lilla sovrummet som låg precis intill vardagsrummet och göra vardagasrummet större. Förutom det så gillade vi allt annat. 
 
I den andra (den jag gillade mest) var en 2.5a. Alltså ett rum, vardagsrum, kök, toalett och en etage (tror det var så det heter) men en liten övervåning. Som kan fungera som vardagsrum eller som sovrum eller kontor. Vad vet jag, men till det mesta! Jag skulle göra det till ett sovrum!!! och i sovrummet skulle jag göra en "walk-in closet" OMG tänk ett helt rum med plats åt kläder skor smyken. OJ vad jag låter tjejig hahaha. 
Men  back to the point. Jag såg mig själv bo där med alla mina saker och med ett liv hahaha såg vad jag ville ha allt och hur allt skulle bli när jag blev klar med inredningen och all sån tråkigt skit.... Så nu ska jag lägga ett bud på den lägenheten och HOOOOOOOOOOOOOOOOOPPAS på att ingen budar högre än mig så jag vill ha den :P hahaha
 
WISH ME LUCK

Kommentarer


Kommentera inlägget här: