frassebrasse

Skriver av mig nu!

Kategori: My life

Jag vet inte vad jag har gjort för att det här ska gå så här. Jag var ärlig när jag sa att jag inte var ute efter nåt förhållande som var långdistans förhållande. Vilket han också sa att han inte var ute efter det. Men ändå så säger han att jag ska lyssna på de gulligaste mest romantiska låtar jag har hört. Vad ska man göra när sånt händer? Hur är man ärlig med någon utan att såra personen? 
 
Jag vill verkligen inte ha ett förhållande via Whatsapp, vill ha någon att krama, kyssa, skapa minnen med, osv. Men gud vad svårt det är när jag gillar att prata med männikan, han är rolig, söt, snygg, lätt att umgås med OCH så har han vunnit över alla  som jag bryr mig om. 
 
Vi har bara bra minnen tillsamans och vi hade en underbar tid tillsammans men vi båda visst att det här aldrig skulle fungera. What the f**k när blev allt så komplicerat? Ändå så har jag bara varit ärlig och sagt hur jag känner hela tiden och gång på gång förklarat att vi bara är i FRIENDZONE. Men när det här är ju bara JOBBIGT. Att veta att allt kan bli så fel men kännas så rätt. 
 
Missförstå mig inte gillar honom hade en underbar tid med honom. Men visste från början att det här var en DEAD END ROAD. Ändå så kramar jag varje natt leksaken (FURBY) jag fick av honom, ta som idag jag har legat hela dagen i sängen och saknat honom så jag har legat med leksaken och gosat. Tänkt på honom en massa men när jag verkligen tänker efter med både med hjärtat och med hjärnan så ser jag honom som min vän. Någon jag alltid vill ha i mitt liv och ser ingen framtids förhållande med honom. VIlket gör mig lite ledsen för han är verkligen en underbar person och jag hoppas verkligen att han hittar nån han kan vara tillsammans med. 
 
 
Låten han skickade idag ville dela med mig till er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: