frassebrasse

Sommar och sol

Kategori: My life

Känns inte som vår, fast det är svensk vår väder. Men min lilla lista som skulle göras innan Maj, har gått upp i rök. Mitt körkort är helt stop på då jag inte kan övningsköra med någon. Plus att med allt som har hänt här hemma så har jag fan inte huvud att tänka på körkortet.
Spara pengar har ju inte heller gått så bra då jag har lånat ut en massa till mamma för att hon ska fixa bilen. (vilket är bra!)
Hyra husbilen till sommaren gick snett då vi var försent ute. Tydligen ska man boka husbilarna ett år i förväg. Dude vi visste inte ens att vi skulle få gäster förens i December.

Det enda som har gått "bra" är nog att bestämma vart vi vill åka. Då 6 av 7 personer vill till London. Så vi ska åka dit ch se om vi hinner till Paris också. Och sen bila hem genom Tyskland. Meeeep det ska bli sååååå kul.
En av kusinerna som kommer var hon som jag spenderade nyår med. Hon och jag är rätt så lika och vi kommer bra överens. TOPPENBRA!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: