frassebrasse

Banslig

Kategori: My life

Okej jag vet att jag är 20 bast men jag hatar att sova ensam! Därför har jag alltid sällskap av min söta fina nalle! Ja det kanske är barnsligt men han har jag berättat alla min djupaste hemligheter för. Det blir inte kudden som får ta upp mina tårar utan det är han. Jag fick min nalle på alla hjärtansdag av min mamma :D

Nallen är lite speciell btw för det är ingen vanlig nalle utan jag fick "göra" honom. Han har ett hjärta i sig med en liten önskning som inte har slagit in. Juste han har pijamas på sig för han skulle inte va näck ;) och det är en HAN.

Okej varför säger jag det här??? Jo för att jag bågar erkänna att jag sover med ett gosedjur även om jag är 20. Jag skäms inte han ligger alltid på min säng vem än som kommer så ska han ligga där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: