frassebrasse

Ett ord räcker..

Kategori: My life

Ibland behövs inte mer än ett par ord för att få en person att må dåligt. Känner man personen så vet mn vart gränser går och vill man göra personen illa så lyckas man ganska lätt.

Idag är det dagen före jul och hela julandan borde vara i varje människas själ. Varje person borde vara glad och glädjas åt vad de har. Men vissa njuter av att se andra lida och gör så att de lider för att de ska kunna vara glada.

Men som sagt ibland går man för långt och man ser inte hur illa man gör. Tills det blir för sent och man inte kan säga förlåt.

Min julanda dog för 30 min sen! Det är dagen före jul och jag känner för att ta ett flygplan härifrån och när jag är i luften hoppa ner utan fallskärm och ja göra pulver av mig själv. Inget nån säger kan göra så att jag ändrar mina tankar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: