frassebrasse

God morgon

Kategori: Jobb

jag har haft en ganska lugn natt här på jobbet. Bara en av boenderna gick upp vid typ 04 på morgonen men tur för mig så var jag redan uppe och drack vatten. Sen så var han väl uppe i 10-15 min. När jag trodde att han hade gått hem och jag gick ut kommer han fram från hissen (han tog inte den) Så jag blev skit rädd. Men jag tog honom in i hans lägenhet och stopa in honom i sängs. Sen så somnade han igen så det var chill fram till 07. Som jag vaknade för andra morgon personalen kommer 08 och jag måste äta innan han/hon kommer. Hej då för nu bloggar mer när jag kommer hem :D

Kommentarer

  • Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar. säger:

    Hej finis ;) Hoppas att du har haft en bra helg! :)

    2011-12-18 | 20:17:31
    Bloggadress: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: