frassebrasse

Gooooood eftermiddag

Kategori: My life

Jag har nyss vaknat :) jag var uppe igår till runt 03:00 Men det är ingen ursäkt till att jag vaknar nu! Utan min "ursäkt" är att jag älskar att sova länge och eftersom ingen är hemma så får jag passa på att göra de ;)

Idag är det sista kurs dagen :( jag kommer sakna T&H :( men vi sa att vi skulle ses så ofta vi bara kunde ;) så det är ju SUPER!

Hallå det har typ nyss slagit mig att det är 10 dagar kvar till jul :D wiiiihooo Har ni köpt alla julklappar??? Eller väntar ni in de Ista dagarna??? Jag har då köpt allt jag behöver köpa :) så jag är nöjd! Dock behöver jag slå in allt men jag kommer nog göra det i helgen då vi ska ta upp julgranen då! Så det blir nog bra :)


Jag funderar på att dra ner till källaren och leta efter min fina hemgjorda tomteluva som jag har varje jul! Men jag har ingen nyckel så jag måste nog vänta på mamma och hon kmr antagligen säga nej :( Vi får se hur det blir ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: