frassebrasse

Hjälp

Kategori:

Behöver lite tips om vad man ska ge killar i present!!! Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till en killkompis! Får lite panik då vi ska byta julklappar tidigt i år! Redan nu på lördag :O så kom gärna med lite ideer tack :)

Fick samtal idag (precis efter att jag kommit ur duschen) från jobbet där de undra om jag kunde komma imorgon mellan 09-13 tidiga morgon är inte jag bäst på men ja lite extra pengar skadar inte!!! Så det blir frukost med lillsyrran imorgon :D vi har inte ätit frukost tillsammans på länge!!! Inte ens nu till advent för ingen är hemma tidigt alla går på träning så vi har kommit fram till att tända ljusen på kvällen :) det pasar oss bäst!!! Men iallafall så blir det jobb imorn jag ser inte fram emot de men jag ska göra mitt bästa!

Aja god natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: