frassebrasse

Jag tittar tillbaka och önskar att saker var annorlunda

Kategori: Minnen

Jag satt och kollade på gamla bilder och önskar att jag kunde gå tillbaka till den tiden. Jag har kollat på bilder från gymnasie tiden och shit ibland önskar jag mig tillbaka dit men annars önskar jag att jag hade valt annorlunda. Frågan är vad jag skulle ha vart i mitt liv då. Jag ångrar inget av det jag har gjort eller sagt.

Kollade på en video från gymnasiet och undrar vad som hände med den vänskapen? Var allt bara mitt fel? Men sen tänker jag på hur dåligt JAG har mått och då ångrar jag inget för ingen av dem inte var där!!!
Jag har insett hur få BRA vänner jag har och DET ÄR JAG GLAD ÖVER!!!! Men jag måste säga att det jag skriver och säger STÅR JAG FÖR.

Gjort är gjort och inget kan ändras!!!


Bild från 3:an på gymnasiet

Kommentarer

  • IDA - Stockholms största skönhetsblogg säger:

    Missa inte att du kan vinna en iPhoen 4S i min blogg just nu :)



    / IDA - Stockholms största skönhetsblogg.

    http://FLAVOURED.se

    2011-12-10 | 19:49:00
    Bloggadress: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här: