frassebrasse

Klantskalle

Kategori:

Japp jag är en KLANT!!! Jag ramla av sängen idag! Inte när jagsov utan när jag skulle lägga upp en grej i garderoben längst upp. Och jag ÄR KORT, så jag står på tå i kanten av sängen känner att jag kommer ramla men lutar mig mer mot garderoben. Allt slutar med att hela jag trycks mot garderoben ramlar på golvet och slår till ansiktet(höger sida) och landar på höger knä. Kollade till knät och inget blod jag känner efter och säger högt "skit jag har ett blåmärke" min kropp reagerar fort när det gäller stora blåmärken! Va händer 5min efter jo jag kollar på knät och blåmärket var redan ute :( Klantigare kan man fan inte vara :(

Aja får väl stå ut med den ett tag synd bara att det är 2 veckor till jul och jag kommer antagligen ha kvar cp blåmärket!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: