frassebrasse

Mycket prat lite gjort

Kategori:

Skola idag för genomgång av hela kursen. Men allt slutade med att A, T, H & jag satt och pratade om allt annat än natur! Men hallå vi var bara 4 st som kom till lektionen och läraren brydde sig inte! Sen var A tvungen att gå så det blev T, H & jag man kan säga att det blev mycket prat och lite natur :p Hahaha men vi gick till Mc Donals och åt :) jag köpte 20 bitar mcnuggets meny (skit gott) H köpte samma sak och T 2 chesse :) Där satt vi 3 brudar och babbla som galningar! T lyckades till och med ragga upp en kille som jobbade där :O duktig tjej :D Hahahaha ganska kul att han gick förbi vårt bors typ 100 gånger bara för att kolla till fröken T :D Efter McDonals så åkte jag för att möta upp mammas man som skulle också hem vid den tiden. När vi nästan var hemma gick vi förbi centrum för att handla saker som saknades hemma. Mamma och jag gjorde en GOD smuldegspaj :D när jag kom hem :)

Men men nu ligger jag i sängen och gäspar som fan! Så dags att sova nu för att kunna vakna och väcka syrran imorgon och se till så att hon inte kommer sent till skolan :D

Bild från mataffären :) från godis avdelningen som är bredvid grönskerna :D


Bye bye nu bloggen hörs imorn :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: