frassebrasse

<3

Kategori: Minnen



Jag och min SÖTA morfar när han var här 2010. Vi är i Tallin om jag inte minns fel :P hahaha Men det var en ganska bra resa med familjen och kompisar till familjen... Vi åkte med kusinen och fastern från spanien som också var på besök. Plus att den sommarn tog jag STUDENTEN så jag tyckte allt var bra då :P hahahahaha... Jag var så brun för jag hade varit i Grekland innan och solat järnet :D

Saknar min fina morfar som alltid hade med sig frukorst till sängen för han sa att han inte träffar oss för ofta för att inte göra det. Så den sommarn var jag mega bortskämd... Han gav mig fan 5-6 tusen bara för resan till Grekland :O plus allt jag och mamma hade sparat så jag hade caaaaash där nere...men jag slösade inte bort allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: