frassebrasse

Bajs dag

Kategori:

Bläää jag har haft en jävla sug k*k dag, jag vill att den ska vara över nu!!! Aja men jag somnade ganska "tidigt" kl 6:30 idag :O det var inte kul att vakna 3 timmar efter.
Jag skulle hjälpa mammas kompis som pluggar till makeup artist hon hade ingen modell idag så jag fick ställa upp, BLÄ på den jag va SÅ JÄVLA TRÖTT.

Det var inte heller kul att komma hem när mamma var på bajs humör och jag fick ta emot all skit. Jag stack ut efter ett tag när jag inte orkade ta emot mer och pratade i telefon med världens gulligaste Emelie.

Juste dum som jag är så går jag i skogen när det är mörkt... vad händer då? Jo jag ramlar å slår skiten ur mig :( Värre än det jag går vilse och hamnar mellan massa med taggbuskar så jag har två rivsår på kinden och en på handen :(

Det här har fan inte vart min dag helt enkelt!!!

Plus tog helt okej bilder med mobilen men de vill inte in på datan så jag får lägga upp dem sen :) Aja nu ska jag fortsätta gör ingenting, för jag är inlåst i mitt rum för jag vill värken se eller prata med min mor.

Ses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: