frassebrasse

Dans på rosor

Kategori:

Jag har bara tre ord för dagen! "Jävlar vilken dag"

Min dag har varit rätt så chill men med underbart fina människor!
Först så fyller Pontus 21 år :D har är en STOR pojk :)
Sen så hade jag ingen lektion idag men drog till stan å tänkte plugga lite i skolan när en polare ringer och frågar om vi ska ta en fika... Klart att man inte tackar nej!! Drog ändå till skolan runt 20.30-21 ska öppna boken så smsar Cara att han har slutat och undrar om vi ska ses :) Hade saknat han så jag sa ok, vi promenerade hela vägen till gamla stan från skanstull! Vi va skit duktiga tycker då jag!!! Plus att man alltid kan prata om vad som helst med Cara även om killar och han håller med om nästan allt! Jag fick honom att inte röka när han var med mig och han lyckades ;) han är så duktig ;)

Men nu är jag på väg hem sitter på tåget och ska av om 5 stationer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: