frassebrasse

Läkardag

Kategori:

Ja min dag har inte varit så rolig. Har varit på vårcentralen 3 gånger idag och varit i vällingby och tagit röntgen bilder.

Första besöket på vårdcentralen var på morgonen då min käre vikarie läkare villr informera mig om hur min dag skulle se ut och vad de skulle göra. Jag är inget litet barn har läst remissen jag fått och förstod vad jag skulle göra. Men ändå så var det tryggt att han gav sig tid och förklara allt för mig. Så plus på de.

Så andra besöket fick jag åka till Vällingby och göra ultraljud på njurarna då det är nåt fel med dem och inget vet vad det är. Läkarn där sa att allt såg bra ut och att jag skulle tillbaka till vårdcentralen för mer info. Så jag gjorde de och läkarn såg rätt nöjd ut (det gillas och mycket). Men han ville ändå att jag skulle röntga njurarna så han skickade tillbaka mig och ringde till röntgen och bad om en akut röntgen typ.

Så ännu en gång åkte jag till Vällingby till sammma ställe. Jag la mig på röbtgen maskinen och gjorde precis som den inspelade rösten sa. Men den här gången sa de att jag skulle hem och inte till läkarn.

Så jag följde med mamma till Arbetsförmedlingen där vi fick vänta i EVIGHETER. Så vad häde tror ni? Jo, hag somna på ett bord. Helt AKWARD!!! Men jag måste säga att jag var trött. Lite roligt dock att ingen väckte mig hehehe

Aja nu är det dags för sängen även om jag har sovit ganska mycket sen jag kom hem.

Kommentarer

  • Lol säger:

    Tror du att du är snygg?

    2011-11-25 | 19:43:21
  • Lol säger:

    Jag menar liksom tycker du det? :)

    2011-11-25 | 19:43:57

Kommentera inlägget här: