frassebrasse

Minnen

Kategori:

De som läste min förra blogg vet det här!

Jag har absolut 3 dagar jag ALDRIG glömmer! Här ska jag dela med mig!

Dag1: Dagen jag tog studenten 8 Juni 2010. Jävlar vad glad jag var den dagen, jag hade peppat under hela året och pluggat varit duktigt. Så stod man på tunnelbanan med Johanna på morgonen med den vita kläningen och mössan på. Vi var så glada så lyckliga. Tiden gick så långsam att man ville bara springa ut!

Dag2: Den 18 december 2009 jag fick jul lov dem dagen och jag åkte till min ex som bodde i västervik. Jag var så nervös men så glad hade de super bra där! Gosade hela natten med honom :)

Dag3: Första gången jag såg i dina fina ögon, första gången vi skrev till varandra. Jag föll pladask för dig! Jag älskade dig så mycket du var/är ALLT för mig!

Kommentarer

  • romina säger:

    Du är så fin älskling!!

    och veeem är ditt allt? :o <3

    2011-11-17 | 11:13:53
    Bloggadress: http://ruminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: