frassebrasse

Amazing how fake people really are.

Kategori: Tankar

Tycker det e helt "korkat" (kommer inte på ett annat ord) För hur människor kan ha lätt att förlåta vissa människor men inte andra. Jag har varit med om en del och jag har lärt mig att förlåta dem som verkligen ber om ursäkt.

Jag förlåter men inte glömmer.

Tycker det är helt sannslös att man förlåter en person som bara gör en ont. Att man leker som om inget har hänt och man är bästisar igen. Helt falskt i mina ögon men det är ju bara min åsikt. Varför ska man leka något man inte är? Vad är poängen? Alltså det är ju bara bättre att säga vad man tycker och vara ovänner än att låtsas vara något man inte är.

Har haft ganska länge falska människor omkring mig som inte kommer tillbaka till mitt liv. Visst jag hade kul med dem och JA jag saknar vissa stunder med dem. Men jag vill inte ha dem tillbaka i mitt liv igen! Jag mår bra nu som jag har det och jag vill inte ha det på nåt annat sätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: