frassebrasse

Haircut

Kategori: My life

Tjohej jag klippte håret idag :) Jag hade relativt långt hr och nu tycker jag att det är super kort och super snyggt. Jag tror jag behövde en ny look :P Hahahaha men jag gillar det, vilket är VIKTIGT.

Men jag har inte gjort mycket mer idag än att var super nervös hos frisören. Jag ville klippa mer men frisörskan sa att jag skulle få en jätte stor ångest sen. Så vi båda kom om en bra lagom läng och jag blev nöjdare med klippningen. Dock känns det jätte konstigt och jag tar på håret varanan sekund men jag vänjer mig. Plus det kommer växa ut och om jag vill ha längre hår nu nu så är det bara att fixa extencions ;)



Igår kom hästsvansen ner till brösten nu kommer den bara till nacken :O

Kommentarer

  • Özlem säger:

    Super snyggt :))))

    2012-04-02 | 21:54:28
  • emma säger:

    God morgon godmorgon :)

    Hoppas allt är bra :D

    2012-04-04 | 09:05:25
    Bloggadress: http://bommmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: