frassebrasse

Sovdag

Kategori: My life

Idag när jag kom hem vid 10. Så var inte mamma eller styvpappa hemma och syrran sov. Eftersom jag hade redan ätit frukost vid 7 så var jag inte hungrig. Så jag gick direkt till mitt rum bytte om till pijamas :) släpte ner håret tog min söta nalle :) Jag satte på larm vid 12:55 för mamma hade tvättstuga och syrran skulle ner och öppna och starta lite tvätt. Så jag väckte henne då och fortsatte sova tills min mobil ringer, det var mamsen som ville att jag skulle göra lite potatismos till lunch.
Efter att potatisen var skalade och hade börjat koka så kom mamsen hem och tog över köket. Vilket var riktigt bra för mina ben vek sig under mig av min trötthet :(

Så jag sov efter maten sov ca 3-6 timmar vilket var både bra och dåligt :p För jag är helt pigg nu men helt utvilad :)

Aja jag ska nog spela lite spel lyssna på awesome musik och försöka sova


Så sov gott :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: