frassebrasse

Ny leksak

Kategori: My life

Idag var jag i stan med både mamma och syster <3 vilket var super super mysigt!  Mamma skulle visdomsord 18 ca så jag å syrran skulle vänta på henne sen. Men innan mamma drog till sitt jobb sånvar vi å kollade på iPad inne på Expert.
Det hela slutade med att jag kom ut med en IPad i min ägo (vilket tro mig jag ät jätte glad över) det här med impulsköp verkar inte vara bra för min plånbok!!! 
 
Aja medans jag och systre väntade på mamma inne på donken. Så snackade vi lite och sen orkade jag inte vänta längre mina fingrar kliade sååååå mycket att jag var tvungen att öppna ipaden. Den var såååå snygg att jag vågade inte ens ta på den :O
 
Sen dess har jag inte kunnat lägga ifrån mig den! Har laddat ner massa spel jag gillar och annat onödigt men ändå nödigt!!!  Ska försöka lägga ifrån mi. Den nu jag vet att jag kommer vakna imornhoj hitta den vid min sida! Men har lite separationsångest :p. 
 
Aja gooodnatt gott folk som orkar läsa det här!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: