frassebrasse

Fredag :)

Kategori: My life

Heeeeeeeeeeeej :) Igår fredag så åkte jag tidigt (vid 11) för att hämta mamma från jobbet :) Hon skulle följa med mig runt i stan för att leta efter skor till henne och för lite kläder till mig. Vi hittade inga skor som mamsen ville ha :( Men vi hittade massa med fina saker till mig. Dock köpte jag en kofta som ser ut som en kavaj från Zara och en randig stickad tröja från JC. Jag hittade tröjan förra veckan när jag var med syrran i stan. Men vågade ite köpa den :( sen så kom mamma och övertygade mig om att köpa den. Juuuuuste sen köpte jag bevis kläder! För min kusin kommer få barn nu när som helst och jag har ingen present. Så jag ska åka imorgon till vällingby med mamsen för att köpa något mer, sen ska vi skicka packetet ner till chile.

Ni får lite bilder här på allt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: