frassebrasse

Godmorgon

Kategori: Tankar

Hej alla glada . Hahaha låter som värsta morgonpigga människan :p näe men tänkte lägga till ett litet inlägg nu när jag ändå är vaken.

Har inte kunnat somna än :( igår var det ingen kul kväll här hemma för mig! Då det var en massa tjafs mellan mig och mammas man (helt oväntat). Det hade gått vadå en vecka kanske två utan att vi bråkade tills igår då jag glömde ställa in mig kopp in i diskmaskinen efter kvällsfikat.

Helt okej att han hade sagt till men va fan inte okej att han drar upp alla mina misstag från 3år tillbaka! Jag lever i nuet inte för 3 fucking år sen!


Så nu är jag jävligt trött och jag vill hemskt gärna SOVA! Så jag väntar tills han går och det blir om ca en timme eller nåt.

Hoppas ni har haft en bättre natt/morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: