frassebrasse

Helgchill

Kategori: My life

Ja helgen har varit ganska så lugn jag har varit på IKEA :P Planen var att jag skulle spendera hela lördagen helt själv med mamma men hade vi inte gått till Vällingby och bytt ut min tröja (som jag köpte i fredags) så hade vi inte stött på mammas man som inte ville vara ensam hemma. Men han bjöd oss på en sen LUNCH. Jag tog samma gamla vanliga Kyckling med pommes och bea :)

Sen så köpte jag servetter och inget mer! Sen har jag köpt mer bebis kläder till min kusinens bebis som ska komma ut från magen nu i februari :) Jag och kusinen har bott tillsammans och vi är ganska nära varandra även om hon bor i Chile nu :( Så jag tänkte eftersom jag jobbar nu så ska JAG skicka nåt fint till bebisen.
Det här har jag köpt:
1 packet "born 2012" innehåller 2 par strumpor från HM
1 packet "i love mom / i love dad" innehåller 2 par strumpor från HM
1 tröja från zara
1 byxa från zara
1 body från HM

SÅ jag ska skicka det imorn :) efter att mamma kommer hem så att jag får sällskap :P


Där har ni båda två <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: