frassebrasse

Lovkit hår / Rakt hår

Kategori: My life

Jag älskar mitt hår när det lyder mig :) När det är torrt och på ett bestämt sätt :p hahaha

Jag har både lockar och rakt hår tack vare min moster. När jag var liten hade jag massor massor med lockar i håret. En dag så tyckte min moster att det inte var smyggt så hon tog mig till frisören. Där rakade dem av mina lockar och sen dess har jag haft rakt hår med en massa volym. (när jag frönar håret) Men när det blir blött så kommer lockarna fram. Eller när jag låter torka själv så blir det nästan som ett lejon huve med en massa med ostyrbar hår :p hahahaha

Så på sommaren låter jag håret bli lejon aktigt fast jag har i massa med hår mouse så att jag får lite kontroll på det. Men annars så torkar jag håret värje gång och har olja i håret så att jag inte förstör mitt fina hår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: