frassebrasse

Nyvaken tjej med mycket smärta i kroppen

Kategori: My life

Hej hej jag har nyss gått upp ur sängen och jag vaknade inte för allt för länge sen :P

Igår drog jag och mamma till en skit STOR backe som finns nära oss så att jag kunde åka lite snowboard. Jag håller på att lära mig att åka så jag lyckas alltid vara mer i snön än ståendes på brädan :O Men det är galet kul ändå :P

Jag har inte lyckas lära mig stå upp framlänges :P så jag ligger på mage å ställer mig upp :P Men hallå det e SVÅRT!!! Men jag kan svänga och åka rakt :p YEAH :p hahahahhaha Men mina fina knän har tagit emot en massa smällar så dom gör GALET ont :(

Men jag ger inte upp! Jag ska lära mig åka och jag SKA lära mig ställa mig upp som man ska!!! Beslutsam e jag nu.

Men nu ska jag börja städa, mamma gav mig världens längsta lista med saker jag ska göra innan hon kommer hem vid 14 tiden :( Buuuuu jag vill inte men måste typ :(




Nu bjuder jag lite på mig själv.. Så ser jag ut just nu :P Jag har min ur sköna David Beckham tröja (kärlek till den) och så har jag ett par snobben shorts som typ knappt snyns för min fina tröja täcker dem...


Näe nu drar jag å städar!

Uppdaterar senare ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: