frassebrasse

Veckans Kompis

Kategori:

Ok jag glömde i måndags att uppdatera veckans kompis! Men här kommer den.

Det här är Yannis han träffade jag i Grekland, ett av dem ända bra minnen jag har kvar. Men med honom har jag inte tappat kontakten, han har funnits för mig ganska mycket specillet efter grekland. Han var en av dem få som pratade med mig då. Han är en ganska "galen" kille, men snäll som tusan.

Han "kiddnapade" mig i zante när jag var där. Han skulle visa mig runt i ön och enligt honom skulle allt ta max 10 min men det tog lite mer än 1 timme. Men allt var så himla FINT det påminde mig lite om Valparaiso... För det var berg och massa med små gatlampor som lyste och så månen i havet.

Men Yannis har inte haft det lätt senaste året och det har inte jag heller så vi har stöttat varandra. Men nu kan inte jag vara mer glad för honom då han har hittat sin nya tjej och båda är lite små kära i varandra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: