frassebrasse

Veckans Kompis

Kategori:

Här kommer sötaste Emelie! (klicka på namnet för att komma till hennes blogg)



Den här bruden har funnit för mig sen 8:an :). Vi har gått igenom en massa tillsammans under vår fina vänskap.

Även om Emelie bor just nu 900km bort :( så har vi våra samtal lite då och då. Saknar henne som ett toker nu men hon måste plugga och hon har det bra där borta. Efter hennes pluggandet så ska hon och jag ta en biltur genom USA och sydamerika. Hela resan planerade vi i 9:an och vi MÅSTE göra den.

Denna kompis har jag haft sen ett tag nu och hon har varit hos mig i vått och torrt.. Jag har en massa bra minnen med henne och vi skapar alltid nya.
Även om hon inte har världens bästa lokal sinne (vet inte om den har blivit bättre men jag litar inte på henne och bussar) så hittar hon alltid rätt.
Det är Emlie jag ringer nu för tiden när allt blir fel och hon får min alltid på rätt spår igen. Jag vet att hon finns för mig och hon har mig till vad hon än vill.

Jag skulle nog kunna skriva en massa saker om fina Emelie men det finns nog inte ord som beskriver henne. Allt som jag kan säga är.

EMELIE DU ÄR BÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG I MÄNGDER.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: