frassebrasse

Bad update

Kategori: My life

Sorry för så dålig update men jag har haft en awesome helg ;)

Fredag var den "dåliga" dagen av hela helgen. Min styvpappa fyllde år och jag var inte på humör för att fira nåt så jag fråga morsan om lov att dra hon ba okej gå men du ska va hemma samtidigt som askungen... (hahaha) Men så fort jag öppna dörren så kommer hennes man och ba vrf ska hon dra hon ska vara hemma, bla bla bla. Jag blev så jäääääääävla sur han började bråka med mig och jag håller aldrig mun så jag tjafsa tillbaka. Allt slutade med att jag låste in mig i mitt rum och sura hela kvällen till min lilla plutt kom :) (min mammas kompis son) De skickade in honom in i mitt rum och vi gick ut för att spela Super Mario på nintendo. Så jag stannade hemma på fredan :(

Lördagen spenderades i Hammarby. Vi åkte dit för att jag och syrran skulle pröva våra julklappar :) Jag spenderade det mesta av tiden nere i snön för jag ramlade typ varje minut :O Lyckades åka 5 meter max och sen ner i marken :O

Och idag spenderades hemma och i bilen :) vaknade av att min mobil ringer och det var mamma som skulle kolla om nån va hemma :( Men sen blev det en goood frukost med varm choklad! Sen ut ta bort snö från bilen och vidare för att lämna syrran på balett träningen...och sen typ ba åka runt runt runt tills jag blev åksjuk :O men det slutade med att vi var inne i COOP och handla.

Och nu ligger jag i sängen pratar med två awesome killar (cara och en annan kompis som inte kommer bli glad över att jag var på COOP idag)


Bild på mig och min nalle (JA jag sover med ett gossedjur)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: