frassebrasse

Glad glad tjej!!!

Kategori: My life

Hur kan man inte vara glad när det är både snö och sol?!?!? Visst det är lite kallt men man måste ju ta på rejält med kläder på vintern!!!
Jag älskar snö det är ju så fint och det gör så att kvällen ljusnar lite :) Så kan man ha snöbolls krig och göra snöänglar. Sol gillar jag också för det värmer på sommarn och så blir det nu på vintern en bra kombination med snön! Allt ser vackrare ut tycker jag!

Sen är det ju himla HÄRLIgT att vakna och att solen skiner! Så att man blir lite piggare än vanligt och får lite mer energi än vanligt :)


Aja nu ska jag upp från sängen och göra lite riktig frukost! För jag åt nyss en werther's orginal å kallade den frukost :p haha (jag e lite knas iblad)


Bloggar mer när jag e utomhus ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: