frassebrasse

Jour

Kategori: Jobb

Jahapp idag blir det natt jobb :) Wihooo jag borde packa ner snart.

Packningslista:
Täcke
Kudde
Bok
Mobil
Frukost
Nattsnacks
Hörlurar
Tjocktröja(om den får plats)
Hemma nycklar

Det är nog allt jag tar med mig i min Cooppåse. Inatt blir det nog film och en massa skype ;) Vet inte än om jag ska eller inte ska Skypa med cara. Inatt tror jag inte jag får nån sällskap :( Men vi får se.
NU måste jag dra å packa för jag brukar alltid glömma nåt som förra veckan. Jag glömde mina hemma nycklar hemma tur att syrran inte hade gått än så hon öppnade :P annars hade jag vart tvungen å stannat där nere med en kollega :) Men efter packningen blir det nog en liten promis och sen hem hämta lunch och sakerna och dra ner och JOBBA.

Uppdaterar från jobbet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: