frassebrasse

¿Lång dag?

Kategori: My life

Jag slutade jobbet vid 10 på morgonen. Dock fick jag väcka alla boende för min nya chef är ny och har inte kommit in i rutinerna...så jag gav henne mina tips och hon följde efter mig :p Tihiii kände mig lite stolt över att lära chefen nåt :p

Men när jag kom hem typ 30sek efter att jag slutat. Så somnade jag på soffan, inte i min säng för det var för ljust i mitt rum och jag pallade inte dra ner persiennerna :O Dock är våra soffor MEGA sköna och vi har alltid ett täcke på den ena soffan. Så jag drog min kudde till soffan tog täcket över huvudet och somnade där för det var mörkt och svalt. Jag vaknade 2-3 timmar efter och såg att min lille plutt var hos oss :) (mammas kompis unge som jag brukade passa) Så jag var med honom hela dan och vi spelade en massa SUPER MARIO på DsiXL. Men vid 16 hade jag tvättstuga men jag fick sällskap på vägen ner mötte jag en arbetskollega som drev lite med mig för jag såg inte riktigt klok ut!


Men nu ska jag sova eller försöka iallafall natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: