frassebrasse

När man inte jobbar är man hemma"fru"

Kategori: My life

Eftersom mamma jobbar från 04-14 och alla andra (syrran och styvpappa) åker runt 7-9 så får jag vara hemmafrun. Så idag blev jag väckt av Wille som skrev i luren att jag skulle vakna (blev MEGA rädd) och sen kom han och hämtade mig så följde jag med honom till tuben. Så de var kul med sällskap upp ;) dock mindre rolig sätt att vakna men han tyckte att de var nån sorts payback av att jag ringde 1 min innan hans alarm ringde :P Men jag skrek inte i örat på han :P

Men efter att jag lämnade honom och köpte vispgrädde så gick jag hela vägen hem själv. Jag frös i hela kroppen så jag la mig i sängen och lyssnade på musik och bara blev varm :P Men vid 12/13 tiden så gick jag upp och började städa mitt rum och dammsuga hela lägenheten.

Sen blev det matlagning och jag hann till och med göra aprikosglass innan mamma kom hem :) Till mat blev det kyckling wok med risnuddlar :) Så det blev en "händelserik" dag.

Ajaaaa nu ska jag kolla på lite serie :) jag kanske lägger upp lite bilder från mobilen innan jag somnar ;) så att ni ser hur god min mat såg ut ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: