frassebrasse

Ny grej!

Kategori: My life

Jag vill börja med en ny grej här. Jag har gjort en ny kategori som heter Veckans. Där kommer det finnas det bästa med veckan, kan vara allt från musik eller bloggar eller vad som helst. Jag kommer också lägga upp en uppskattning till mina vänner i den här kategorin också. Varför jag gör det här är för jag känner att jag uppskattar mina vänner för lite, så jag kom fram till varför inte bara skriva ett kort inlägg om alla typ en gång i veckan så att de vet vad jag tycker om dem. Så nästa inlägg blir den första och jag ska göra detta en gång i veckan. Men först en liten update om vad jag har gjort idag. Idag har jag gjort INGET! :O What? Ja idag kände jag bara för att göra NADA som man säger på spanska. Tog min lediga dag som jag skulle, genom att inte göra ett piss.. Ska kolla på revenge nu efter att jag är klar med nästa inlägg :)

Kommentarer

  • t säger:

    Haha, de låter som en skit bra idé!! :D

    2012-01-17 | 19:14:06

Kommentera inlägget här: