frassebrasse

Promenad med lite feber och bilder.

Kategori: My life

Japp igår hade jag feber men den sket jag lite. Idag när jag vaknade tog jag tempen och den var normal, så jag väntade på att mamma skulle komma hem så att jag kunde ta mina skor. Sendan drog jag ut på en och en halv timma promenad genom Råksta träsk och genom Råksta begravningsplats. Det var härligt medan solen var uppe i skyn men senare med det kallare och jag gick hem.


Jag i råkstabegravningsplats



Råkstabegravningsplats


Buske:)

Kommentarer

  • Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg. säger:

    Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

    Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till!" :)

    2012-01-31 | 19:35:32
    Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: