frassebrasse

Tråkig helg

Kategori: My life

Jag sitter på kontoret på jobbet och skriver ett inlägg. Jag jobbade igår och jag jobbar idag. Sen har det inte hänt så mycket mer i mitt liv.

Juste mina kusiner från chile har börjat reta mig för de har sommar där nere. Så de loggar in på skype när de e vid poolet eller på stranden. Men i helgen så var alla i min släkt på bröllop j fick dock vara med via skype. Wiiiihooo :P Min morfars släkting fyllde 50 år som gift och de firade guldbröllop. Så de va fest till morgonen och alla hade kul.

Det har typp varit det roligaste med min helg typ. Skit tråkigt!!!! Men snart kommer det hända saker ;)

Aja nu ska jag fortsätta jobba, jag måste städa hela basen och sen är jag klar. Allt inne hos boenderna är klart så där ska jag inte göra så mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: