frassebrasse

Veckans Kompis

Kategori:

Jag funderade inte så mycket med vem jag skulle börja utan det bara kom! Den här kompisen betyder så mycket för mig han är som en bror för mig.

Han bor inte här i Sverige just nu för han har flyttat, men jag kan bara vara mig själv med honom. Han är en sån person som har gått igenom en massa skit men aldrig klagar på något. Han ser allt positivt och jag totalt älskar honom som vän.

Han är Så gullig på alla möjliga sätt och man bara känner sig trygg i hans omgivning. Jag har en sån tur att ha Cara som vän. För han har verkligen funnits för mig i både vått och torrt och nu när han inte är så nära mig längre och han vet inte när han kommer tillbaka så inser jag HUR MYCKET jag saknar honom. Jag hittade mig själv för några dagar sen ringa till hans nr men fick inget svar och jag började smsa men de kom bara tillbaka sen hittade jag honom på fb och kom på att juuuuuuuuuuuuuuuuuuste han är i Brasilien nu :(

Så Cara vad du än gör så finns jag här för dig som en trogen drottning som står vid sin kungs sida. Hahahha (INTERNSKÄMT)


Kommentarer

  • t säger:

    Himmla fin beskrivning asså. Jag önskar att jag också hade en sån bra killkompis som cara verkar vara. En kompis som man känner sej trygg med och känner att man kan lita på till 100% e fan guld värt.

    2012-01-17 | 22:24:33
  • Francisca säger:

    Han e helt guldvärd T. Killar som han e lite svårt att hitta men de finns å hittar man de ska man hålla sig kvar hos de ;) för de kommer aldrig å svika en ;)

    2012-01-18 | 00:21:46
    Bloggadress: http://frassebrasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här: