frassebrasse

What does it really mean???

Kategori: Tankar

Hej förlåt för bilden! Jag är nyvaken och ser ut som ett MONSTER :P hahahaha

Men jag drömde inatt en ganska fin/weird dröm hur nu man än vill ta den ;) om att vara gravid.
Alla säger att det är så underbart att vara gravid dock har jag aldrig varit det. Jag tycker jag är lite för omogen för barn än. Även om jag älskar barn och jag får ganska lätt kontakt med dem. Men jag är ganska omogen av mig och darför skulle jag kanske inte vara så bra mamma just nu. Plus som alla föräldrar så vill jag ge min/mina blivande barn det bästa jag kan ge dem. För att kunna göra det så behöver jag ett bra jobb och för det behöver jag en utbildning.

Men i min dröm hade jag en ballong stor mage. I drömmen lyckades jag se mig själv med mage och om jag får säga det så var min mage ganska fin. Jag hade en fin stor rund form :p  Jag såg vem pappa var men det behöver inte ni få veta ;) Min mamma och syster var ganska glada över att se mig gravid(dock skulle dem inte vara det nu för de skulle säga att jag lite förstörde mitt liv även om de skulle älska ungen senare). Juste jag hann aldrig föda barnet i min dröm.

Aja men min mormor brukar alltid säga att när man drömmer om att man är med barn så kommer nån man käänner att dö. Jag hoppas verkligen inte att det händer, det har hänt mig innan att jag drömmer att jag e dravid i en hel vecka och sen har mammas man fått nyheten om att hans släkting dog och samma sak med hans pappa.
Varför ska något så fint som barn tydas som något så otäckt som döden? Eller betyder barn och graviditeter något annat?????





Kommentarer


Kommentera inlägget här: