frassebrasse

Whats your number?

Kategori: Tankar

Jag har nyss sett klart på filmen "Whats your number" Den var AWESOME fick mig och skratta massor och den har en super bra handling! Jag rekomenderar den starkt till alla!!!! Den fick mig att tänka också för hela filmen går ut på HUR MÅNGA man har haft sex med. så poppar det i huvet nu med att Varför är det OKEJ för killar att lega med hur många som heslt utan att de är manshoror? Men för tjejer så är man en hora för att man har legat med för många. WHY??????

Så varför är det okej? Är man mer man utav att man har legat med fler tjejer?
Varför blir vi tjejer HOR-stämplade för att vi har legat med fler killar än vad man "borde". Finns det nån oskriven regel på hur många killar man ska ha legat med? Jag menar att ifall man har haft bra sex med någon så lär man sig och gjorde man nåt fel så gör man inte om det ju. Övning ger färdighet. Gillar inte killar att man ska vara bra på sex? Ska inte vi tjejer "veta" HUR man gör och inte gör. Det känns ibland som att hela pressen ligger på HUR BRA tjejen är och inte är.

Visst killar har också en del press, det e ju så att vi också pratar med varandra om sex och vi berättar... Så jag förstår varför ni har mycket sex. Man märker när en kille vet hur man gör osv. Men seriöst det är ju fan inte okej att HOR-stämla brudar för att de har legat med fler killar än vad ni har förväntat er. Det är ju trots allt det som gör bruden så bra sen precis som er ;)

Vad tycker du?? Har jag rätt/fel? Har du nån annan åsikt? KOMENTERA GÄRNA!!!



Kolla på filmen ;)

Kommentarer

  • edz säger:

    herregud kvinna!

    1. Att ha sex med flera tjejer/kvinnor resulterar inte med att man är bra, är en kille dålig så får en som flickvän lära hur hon vill ha det. Alla gillar olika.



    2. det är visst ok att horstämpla en tjej, då hon bara ligger och tar emot. OFTAST. inte ofta man träffar tjejer som tar kommando och är dominant.



    3. Helt enkelt, bästa sex får du med en partner. MVH

    2012-01-17 | 23:36:33

Kommentera inlägget här: