frassebrasse

Work all night

Kategori: Jobb

Ja idag är det jobb som gäller! Jag har natten idag och jag hoppas på en lugn natt. Då två av personerna inte är hemma, men så är fyra st hemma. Som vanligt är jag alltid nervös inför natten då man aldrig vet vad som kan hända. Men jag är lugn och jag vet att jag kan klara av vad som helst.

Mamma kom ner med lite mat för en stund sen och det var AWESOME då min frukost bestod av en liten mugg fil och min lunch var två mackor med tonfisk och majonäs. så lite middag var AWESOME för magen.

Juuuuuuuuuste mamma har gäster hemma och de ska göra chilenska zopaipillas ( pumpabröd typ) så jag ska tvinga ner henne med några bara till mig :P Hahahaha  näe men det kommer ju bli min frukost.


Aja ska fortsätta JOBBA (asså kolla på tv eller läsa bok) för det inte finns mycket att göra. Jag kanske lägger in ett till inlägg senare när ala sover ;)


Peace out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: