frassebrasse

2 år

Kategori: Tankar

För exakt två år sen vid den har tiden hade jag fortfarande studentmottagning. För två år sen tog jag studenten, en av dem bästa dagarna i mitt liv! För två år sen avslutades en massa bra och dåliga saker. För två år sen trodde jag att de kompisar jag hade skulle vara för evigt men det blev inte så! För två år sen hade jag inte några planer alls för mitt liv. Jag var antagen på Stockholms Universitet för att bli förskolelärare, vilket sen det inte blev av eftersom jag inte klarar av små gråtade barn.
För två år sen var jag en av stockholms gladaste och lyckligaste tjej. Men för två år sen var jag oxå galet kär och omedveten om att det snart skulle ta slut för att nu få det bättre då han inte var rätt kille för mig!


Jag saknar ibland känslan av att ta studenten speciellt när jag ser alla nya glada studenter springa ut. Men jag vill inte uppleva den igen inte med samma människor som då fanns i mitt liv inte med allt jag vet om dem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: