frassebrasse

Snow white and the huntsman

Kategori: My life

Jag såg snow white and huntsman idag :) jag tyckte den var GRYMT bra!!!! Special effekterna var AWESOME och bra gjorda. Handlingen var grymt bra inte för mesig med kärleken och inte för våldsam heller. Dock satt jag och syrran hela tiden med känslan av att olika scener kom från / liknade olika filmer. Även om jag läste eller hörde nånstans att regisören inte ville att filmen skulle likna berätelsen så mkt så hade han med när snövit äter på äpplet, blir kysst av "prinsen", blir förrvirrad och skrämd i skogen, när hon är med alla djuren och de 7 dvärgarna även om de e 8 från början. Den elaka häxan är GRYMT bra spelad och bearbetad, hon är verkligen elak asså typ 1000 gånger elakare än i boken.

Men jag rekomenderar verkligen filmen!!!! Ni måste se den!!!

Kommentarer

  • BYSOFIA säger:

    God förmiddag fina du! Önskar dig en underbar dag!

    Glöm inte att kika in toppen tävlingen som är nystartad!http://bysofia.se/2012/june/avsluta-tavling-ny-tavling.html#comment



    KRAM

    2012-06-20 | 10:50:46
    Bloggadress: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här: