frassebrasse

Bra start på dagen

Kategori: My life

Igår sov syrran inne hos mig...nästa gång tar jag hennes säng :p jag sov ganska okej förutom att hon börja fisa innan jag skulle somna å sen kommer ungen och börjar vädra :S

Men idag vaknade vi 9 ungefär så jag och syrran var ute vid 9:45 för hon hade träning vid 10 och jag drog till gymmet.

Jag e sååååååå jävla stolt över mig själv!!!! Alla som känner mig väl vet att jag orkade springa max 1 minut och sen dog jag! Men NU klarar jag av 5 minuter :D jag vet att det är lite men jag tar det sakta men säkert! PLUS jag dog inte jag gick efteråt i ca 10 min till. Så jag är suuuuuuuuper glad!!!!

Jag som todde att jag skulle börja jobba vid 12 så drog jag ner till jobbet och det visar sig att jag börjar 14 :@ jag blev fett arg men det var bara att åka hem igen och dra ner dig om 2 timmar.

Jag kanske tar mig en liten tupplur innan jobbet :p hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: