frassebrasse

Gone for good?!?!

Kategori: Tankar

Vad ska man göra när inget går som man vill?

Allt jag vill nu går inte att göra. Eller så "får" jag inte göra. Jag vill bort härifrån typ NU! Jag ogillar hur jag har det just nu, mitt pokerface är min enda vän just nu. Man MÅSTE må bra! Det finns inget annat val!


Men snart så kommer jag bort och inget eller ingen kan ändra det! Jag kommer far bort dit ingen känner mig och dit ingen kan nå mig. Jag ska dit alla vill åka men ingen vågar. Jag är inte rädd för att vara ensam längre.
En av mina rädslor var att vara helt ensam i denna värld. Men jag inser nu att jag ÄR redan helt ensam, helt trist men sant. Så vad spelar det för roll nu att starta om på nytt i ett ställe där man är helt ensam?!?!?!
Nej jag vill inte dö men jag vill BORT! Till ett annat land eller en annan stad, dit jag kan börja om på nytt!


Jag ska bortom solnedgången...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: