frassebrasse

Mina två finisar!

Kategori: Tankar

Jag önskar jag var i Chile nu med mina släktingar. Inta bara för att dem har sommar snart höst (ca25-30grader varmt just nu) där nere. Utan mer för att jag har missat galet mycket utav det som har hänt. Min fiiina kusin (som jag berättade skulle få barn tidagare) har redan fått sin fina fina son. Min andra kusin har flyttat norr ut och min mormor saknar jag galet mycket.

Men det som mest gör att jag vill åka ner är min kusins lilla dotter. Som jag älskar med hela mitt hjärta. Emilia som hon heter träffade jag för lite mer än ett år sen då min kusin åkte hit med sin man, dotter och syster. Även om vi skypar minst en gång i veckan och Emi kallar mig fran. Så vill jag åka dit och krama och gosa med pluttisen.

Min andra anledning till att åka är bog Julian min andra kusin bebis :) han föddes den 16 februari och jag har fått en massa bilder och videos på mail. Men klart man vill åka dit och få hålla i lillen, dock kommer det nog ta ett tag.



Julian och Emilia :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: