frassebrasse

Nacka forum

Kategori: My life

Jahap som ni vet så var jag i Nacka i lördags :) Min syrra behövde verkligen nya kläder och mamma vägrade lämna mig ensam hemma så jag sket i min smärta och tog på mig kläder så följde jag med.

Allt gick awesome bra i bilen sen skulle vi av och jag hade ont HELA tiden :( men de var bara att bita ihop. Vi gick runt i Zara, New Yorker, JC och hann kolla på Andreas (nånting :p) utan att jag att jag satt en ända gång. Så när vi skulle äta mat på nån lokal ville min rygg inget mer och jag orkade inte mer med smärtan så jag beställde mat och gick till närmsta stol och satte mig.

Efter maten och ca 1timmes vila bet jag ihop igen och vi gick runt i ytterligare några butiker för att hitta mer kläder åt syrran. Det slutade med att jag fick med mig hem 1 tröja där det står "who cares" på fram å baksidan (who fram å cres bak) en snygg plånbok och två linnen. Sen köpte jag en snygg jacka och byxor till Lucas och mamma köpte en snygg tshirt. Så vi kmr nog skicka allt när hon kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: