frassebrasse

P&T

Kategori: My life

Jävlar va trött jag är!!! Idag har jag varit nere i tvättstugan typ halva dan. Jag gick ner vid 10 och kom tillbaka runt 16-17, för det fanns en massa lakan som skulle tvättas för vi (jag och mamsen) glömde dem förra veckan. Så det var ju sjukt kul att hänga där nere halva dan.

Sen blev det mat :) och efter maten blev det Greys Anatomi :) syrran mamma och jag kollar varje mån-fre 17:05 :) tihiii

Men när syrran skulle dra till sin träning passade jag på att dra till gymmet. Jag la till två kol och nu är jag jävligt trött :( men jag lyckades hålla igång och springa nonstop i 5 min på 10km/h :) jag som inte springer alls tycker att det är AWESOME!!!! Sen blev det att köra armar bröst och rygg :) så jag är nöjd :)

Imorn drar jag till gymmet samtidigt som syrran dra till skolan :) bara för att göra nåt på morgonen :)

Annars blir det en lååååååååååång promenad :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: