frassebrasse

Smärta!

Kategori: My life

Okej jag va hos läkaren imorse ju :) han bekräftade att jag hade mitt gamla vanliga sjukdom... Asså att mina njurar har svullnat upp igen :( sist de hände var i juni och då låg jag ca 3 nätter på sjukhus... För jag behandlade det för sent! Nu har jag inte haft samm smärta än utan den har varit mildare...bra dock att jag fick atibiotika och jag ska ta det lungt och försöka inte röra ryggen... INTE LÄTT!!!!


Så jag ligger i sängen just nu efter att ha tagit en alvedon :) och min medicin...
Mamma har kommit på att jag brukar få en massa järntabletter efter min antibiotika så hon ger mig järndryck redan nu så att den inte sjuker så mycket.... Det mamma tvingar ner är nåt som heter blodsaft :S låter grymt äckligt men det smakar inget så jag ska nog fortsätta med det ;)



Men nu ska jag sova :) eller försöka i alla fall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: