frassebrasse

Veckans Kompis

Kategori:

Veckans kompis är ALEXANDRA :)

Alex är helt galet rolig snäll söt  rar och AAAAAAAAAAAAAAAAAAALLT snällt man kan komma på. PLUS lite sisådär knäpp. hahahaha snällt sagt asså!!!! Den här bruden har jag känt ett bra tag sen vi gick i Blackan tillsammans och de var när jag va ca 8-9 år :O

Vad jag gillar mest när jag är med Alex är att vi aldrig har tråkigt. Vi är nog lika knäppa båda två och vi lyckas nästan alltid skratta :D Vilket är helt AWESOME! Sen kan man vara hur ärlig som helst även om det är dålig och hon är alltid lika ärlig tillbaka :)



Min finaste Aleex på bild.

Hon är ju bara för sööööööt. Jag saknar henne grovt har inte haft tid när hon har tid och de är ibland tvärtom. Men gulleplutten här bodde sjukt nära mig förr men nu har hon flyttat och det tar lite längre tid :( Men jag ska komma till henne SNART när hon MINST förväntar sig det :P hahahahhaaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: